نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

رویارویی استقلال و سپاهان در آخرین بازی نیم‌فصل|شبه فینال در نقش جهان

  • کد خبر: ۵۸۵۲۹
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
رویارویی استقلال و سپاهان در آخرین بازی نیم‌فصل|شبه فینال در نقش جهان
سپاهان و استقلال، امروز حساس‌ترین بازی هفته پایانی نیم فصل اول لیگ را برگزار می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز شنبه، با انجام ۵ مسابقه آغاز می‌شود تا بیستمین دوره این رقابت‌ها، قهرمان نیم‌فصل خود را نیز بشناسد. هرچند برخی می‌گویند قهرمانی نیم‌فصل عنوانی تشریفاتی است و به آن جام نمی‌دهند، اما یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، که تیمش شانس رسیدن به این عنوان را دارد، عنوان می‌کند قهرمانی نیم‌فصل روحیه‌بخش است و قسمتی از قهرمانی پایان فصل محسوب می‌شود. امروز نیز یکی از مسابقات حساس نیم‌فصل و در‌واقع یکی از فینال‌های دور رفت بین استقلال و سپاهان برگزار می‌شود.

سپاهان - استقلال؛ نقش جهان، ۱۷:۱۰

فینال نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران بدون‌شک از ساعت ۱۷:۱۰ امروز در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد؛ جایی‌که تیم‌های سپاهان و استقلال، به امید لغزش پرسپولیس در بازی عقب‌افتاده‌اش به میدان می‌روند تا با کسب پیروزی، عنوان قهرمان نیم‌فصل را به خودشان اختصاص دهند.
فصل گذشته استقلال و سپاهان ۳ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم آبی‌ها ۲ پیروزی بود و یک دیدار هم با تساوی به پایان رسید. مهم‌ترین بازی ۲ تیم در فصل گذشته مربوط به جام حذفی بود که استقلال با ۲ گل وریا غفوری و علی کریمی حریف خود را شکست داد.

محرم نویدکیا، سرمربی جوان سپاهان، همواره سعی کرده است تیمش را از حواشی مخرب دور نگه دارد. او حتی بعد از شکست سنگین مقابل شهرخودرو نیز هیچ بازیکن تیمش را مقصر ندانست و در‌نهایت شهرآورد اصفهان را برد. استقلال هم‌اکنون صدرنشین لیگ برتر است و برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل باید ۳ امتیاز از سپاهان بگیرد و امیدوار باشد پرسپولیس در ۲ بازی آخرش امتیاز از دست بدهد.

شاید استقلال در این بازی از شیخ دیاباته استفاده کند؛ مهاجم گل‌زنی که در لیگ برتر بیستم مصدوم و کم‌فروغ بوده است. غیر از دیاباته، داریوش شجاعیان هم این‌روز‌ها به‌خاطر مصدومیت از ترکیب آبی‌پوشان دور است. دیگر‌غایب قطعی استقلال در این مسابقه، فرشید باقری است. هافبک‌تدافعی فکری با اینکه دو‌هفته‌ای می‌شود مجوز حضور در تمرینات را به دست آورده، اما هنوز فرصت بازی‌کردن را نداشته است.
 
سپاهان هم شایان مصلح را به‌خاطر مصدومیت در اختیار ندارد، ضمن اینکه به نظر می‌رسد نویدکیا می‌تواند استنلی کی‌روش را برای این مسابقه به میدان بفرستد. ۲ تیم خط حمله آتشین و زهرداری دارند. سپاهان با ۲۳ گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و استقلال نیز با ۱۸ گل زده دومین خط حمله قدرتمند لیگ را.
 
البته آبی‌پوشان با ۹ گل خورده یکی از خطوط مستحکم دفاعی را دارند و گل‌زدن به این تیم و رشید مظاهری کار ساده‌ای نیست. یکی از علامت‌سؤال‌های ترکیب استقلال برای بازی با سپاهان، حضور یا غیبت وریا غفوری در ترکیب آبی‌ها‌ست. غفوری که در بازی قبل پس از تعویض به‌طور‌مستقیم راهی رختکن شد، با انتشار قراردادش نیز مواجه شد تا شاید از انگیزه کافی برای بازی برخوردار نباشد.

ماشین‌سازی‌- نفت‌آبادان؛ بنیان‌دیزل، ۱۵:۰۰

ماشین‌سازی با سعید اخباری تیمی است که خوب و فنی بازی می‌کند و هیچ شباهتی به تیم‌های قعرنشین و در خطر سقوط ندارد، اما در گل‌زنی و نتیجه‌گیری می‌توان گفت بدشانس است. هرچند سبزپوشان تبریزی هفته گذشته مقابل پیکان در یک دقیقه بازی ۲‌بر ۰ باخته را با تساوی عوض کردند، اما ماشین‌سازی همچنان تنها‌تیم بدون برد جدول است.

صنعت‌نفت آبادان یکی از شگفتی‌های لیگ بیستم محسوب می‌شود؛ تیمی که با جوانان مستعد خود در صدر قرار داشت و اکنون ۳ هفته است که بردی نداشته است. شاگردان سیروس پورموسوی برای عقب‌نماندن از کورس مدعیان برای ۳ امتیاز راهی تبریز می‌شوند، اما شکست‌دادن ماشین‌سازی کار ساده‌ای نیست. هر ۲ تیم در این مسابقه برای پیروزی کار خواهند کرد و این یعنی اینکه می‌توان انتظار بازی تهاجمی از هر ۲ تیم را داشت. این دیدار آخرین فرصت ماشین‌سازی است تا نیم‌فصل لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان نرساند.

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان؛ وطنی، ۱۵:۳۰

نساجی، تیم محبوب و ریشه‌دار فوتبال ایران در لیگ برتر بیستم، حال‌و‌روز خوشی ندارد؛ تیمی که ۱۰ هفته است رنگ برد را ندیده و با ۵ باخت پیاپی یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ‌یک شناخته شده است. مجید جلالی، سرمربی جدید، نیز هنوز نتوانسته است امتیاز بگیرد و حالا تیم شهرخسته باید به‌مصاف گل‌گهری برود که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود. امیر قلعه‌نویی، از کهنه‌کار‌ترین مربیان لیگ، نیز هدایت فنی این تیم را برعهده دارد و تقابل او با جلالی در نوع خود دیدنی خواهد بود؛ ۲ مربی که خیلی خوب همدیگر را می‌شناسند و زمانی قلعه‌نویی بعد از قهرمانی با استقلال از مجید جلالی به‌عنوان یک مرد در فوتبال ایران یاد کرد، چون او با ارائه یک بازی جوانمردانه، زمینه‌ساز قهرمانی تیم قلعه‌نویی شده بود.
 
نساجی چیزی برای از‌دست‌دادن ندارد و انتحاری و تهاجمی بازی خواهد کرد؛ اما باید دید زورش به گل‌گهر می‌رسد یا نه؟ گل‌گهر برای ماندن در جمع ۶ تیم اول به برد نیاز دارد و نساجی هم برای اینکه از خطر سقوط و قعرنشینی نجات پیدا کند و به بقا امیدوار.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->